* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: I take care of you  (läst 1951 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad oMega

• Prince OF Sweden
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 233
  • Kön: Man
  • Guidade Bar Rundor Varje Helg i Pattaya ., PM:a
    • THB Kursen i Real Tid
SV: I take care of you
« Svar #20 skrivet: 22 september 2008, 17:52:19 »
Vad de söker är väl egentligen trygghet. Bland annat ekonomisk trygghet. Det är därför man ofta ser tjejer med män som är lite äldre.
De männen har oftast en ekonomisk stabilare grund att stå på och ett mer ordnat liv än en tjugofemåring som fortfarande bor hos mamma.
Det kan vara svårt för oss som lever i ett rikt samhälle att förstå hur många av dem har det. De får inget socialbidrag eller pension utan får förlita sig på att släktingar förbarmar sig över dem.
Så pengar är en mycket viktig bit för dem även om det inte är allt. Men det ger dem en viss trygghet.

Kan påpeka att Thailändarna har vist statlig pension . .dock rör dej inte om några stora summor direkt .
Sen va kraven ligger på hur länge som har jobbat osv vet ja inte hur de ligger till . .
Bosatt i Pattaya - Livet leker :)

-M.D.L-

Utloggad somtam

• V.I.P
  • Antal inlägg: 123
« Svar #21 skrivet: 23 september 2008, 17:16:45 »
Intressant.
 Läste någonstans att i Thailand så är pengar lika med status, ju mer pengar ju högre status.

Det är slående hur väl man som farang blir bemött.
Kan det vara så att alla faranger har pengar och därigenom hög status och blir behandlade därefter. ;)

Utloggad galrion

• Bowla e kul
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 855
  • Fy fan vad kul man kan ha......
« Svar #22 skrivet: 23 september 2008, 17:26:45 »
Intressant.
 Läste någonstans att i Thailand så är pengar lika med status, ju mer pengar ju högre status.

Det är slående hur väl man som farang blir bemött.
Kan det vara så att alla faranger har pengar och därigenom hög status och blir behandlade därefter. ;)

Tror dom i alla fall......Vi hade ju råd att åka dit, sen om vi lever på vatten och bröd 9 månader har dom ju inget med att göra :q :crazy:

รติเด็กหญิง มีเพศสัมพันธ์

Utloggad mackaman

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 688
« Svar #23 skrivet: 23 september 2008, 17:29:52 »
Angående att bli supportad av tjejerna. Jag träffar regelbundet en gift Thai-tjej, som är bosatt i USA, med sin 25 år äldre man, (rik som ett troll dessutom, ger henne allt hon pekar på )
Vi brukar träffas ett par veckor i sänder, även när hennes man är i LOS, hon har säkert 10 ggr så mycket pengar som jag har och då är jag relativt välbärgad, men jag får betala allt ändå.
Hon brukar säga med ett leende att hon är den enda kvinnan som åker till Thailand för att få sex, men jag tror att det ligger i generna, mannen betalar, kvinnan behagar, jag köper det till 100% :P

Utloggad galrion

• Bowla e kul
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #24 skrivet: 23 september 2008, 17:34:37 »
Angående att bli supportad av tjejerna. Jag träffar regelbundet en gift Thai-tjej, som är bosatt i USA, med sin 25 år äldre man, (rik som ett troll dessutom, ger henne allt hon pekar på )
Vi brukar träffas ett par veckor i sänder, även när hennes man är i LOS, hon har säkert 10 ggr så mycket pengar som jag har och då är jag relativt välbärgad, men jag får betala allt ändå.
Hon brukar säga med ett leende att hon är den enda kvinnan som åker till Thailand för att få sex, men jag tror att det ligger i generna, mannen betalar, kvinnan behagar, jag köper det till 100% :P
:thumbsup  :clap: kör på....

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
« Svar #25 skrivet: 23 september 2008, 17:50:14 »
mannen betalar, kvinnan behagar, jag köper det till 100% :P
Håller med dig i det. Dessutom vet de hur man gör för att behaga :)

Utloggad galrion

• Bowla e kul
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #26 skrivet: 23 september 2008, 19:02:12 »
Håller med dig i det. Dessutom vet de hur man gör för att behaga :)
Kurios you can take car of me, I think that from your stories you are the one who can... And I think the rest of all members here to.... Take care and have a nice evening my friend... It's just a easy way to live if someone takes care of you..... :crazy:

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
« Svar #27 skrivet: 23 september 2008, 19:17:09 »
Kurios you can take car of me, I think that from your stories you are the one who can... And I think the rest of all members here to.... Take care and have a nice evening my friend... It's just a easy way to live if someone takes care of you..... :crazy:
Jag är övertygad om att du inte har de yttre kvalitéer jag söker hos någon som jag kan tänka mig att "ta hand om" :D
Men en bärs ska du få när vi träffas ;)

Utloggad galrion

• Bowla e kul
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #28 skrivet: 23 september 2008, 19:56:40 »
Jag är övertygad om att du inte har de yttre kvalitéer jag söker hos någon som jag kan tänka mig att "ta hand om" :D
Men en bärs ska du få när vi träffas ;)
Hope so Kurios, after that I will teach you a lot about one night stand......... :D :q

Utloggad somtam

• V.I.P
« Svar #29 skrivet: 23 september 2008, 20:41:08 »
tligen

Äntligen ett positivt tecken för en romantiker, för när du betalar för allt, menar du väl nästan allt :crazy:

Utloggad mackaman

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 688
« Svar #30 skrivet: 23 september 2008, 20:43:31 »
Hon brukar betala för kondomerna, ja

Utloggad somtam

• V.I.P