0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
är det kanske så att en tvåbent ATM maskin inbjuds till en åktur?
Tänk så mycket detta uttryck betyder:Thai tjejer säger ofta I take care of you and you take care of me. Gemensam samtidig orgasm ? eller är det kanske så att en tvåbent ATM maskin inbjuds till en åktur?Detta appropå en intervju med en bartjej, där hon ansåg att det viktigaste hos mannen var att "he takes care of me", långt viktigare än att mannen var sexig och snygg.Alltså vad menas
OOOPS! Detta kom visst i fel forum
Jag hann inte posta mitt inlägg förrän mästerskrivare Kurios hade fått ihop en liten novell om positiva saker
Men se till att behandla dem med respekt samt att ni gör rätt för er
Kan nog säkert betyda flera saker men tror att det ur kvinnans perspektiv oftast innebär pengar ...men man ska väl inte dra alla över samma kam, eller Tror att majoriteten av de damer vi avhandlar här på jobbar i nöjesbranschen i någon form och de är ju experter på hur en "slipsten ska dras" (= manipulation av Farang) Men den som lever får se/höra om det finns andra och mer positiva exempel på uttrycket som nämns i topic
Jag blir alltid så förb....d när man pratar med tjejer som blivit blåsta. Sedan finns det ju de som står och försöker att pruta ihjäl sig med tjejerna samtidigt som de kan sitta kväll efter kväll i baren med notor på drygt 10000 baht och tycka att det är billigt.
Om man bortser från korttidsdamerna även om det är svårt. Så gällde frågeställningen nog snarast attI want a good man that takes care of me - mera långsiktig alltså och svaret är stålar...eller hur
Håller med. Den ultimata testen är att låta tjejen försörja dig. Klarar Hon detta så är det
Så forsätt att sväva i ovisshet då. De fall av bra förhållanden som jag har sett, har tjejen drivit någon slags business, supportad av mannen förvisso, men ändå.
Vad de söker är väl egentligen trygghet. Bland annat ekonomisk trygghet. Det är därför man ofta ser tjejer med män som är lite äldre.De männen har oftast en ekonomisk stabilare grund att stå på och ett mer ordnat liv än en tjugofemåring som fortfarande bor hos mamma.Det kan vara svårt för oss som lever i ett rikt samhälle att förstå hur många av dem har det. De får inget socialbidrag eller pension utan får förlita sig på att släktingar förbarmar sig över dem.Så pengar är en mycket viktig bit för dem även om det inte är allt. Men det ger dem en viss trygghet.
Intressant. Läste någonstans att i Thailand så är pengar lika med status, ju mer pengar ju högre status.Det är slående hur väl man som farang blir bemött.Kan det vara så att alla faranger har pengar och därigenom hög status och blir behandlade därefter.
Angående att bli supportad av tjejerna. Jag träffar regelbundet en gift Thai-tjej, som är bosatt i USA, med sin 25 år äldre man, (rik som ett troll dessutom, ger henne allt hon pekar på )Vi brukar träffas ett par veckor i sänder, även när hennes man är i , hon har säkert 10 ggr så mycket pengar som jag har och då är jag relativt välbärgad, men jag får betala allt ändå.Hon brukar säga med ett leende att hon är den enda kvinnan som åker till Thailand för att få sex, men jag tror att det ligger i generna, mannen betalar, kvinnan behagar, jag köper det till 100%
mannen betalar, kvinnan behagar, jag köper det till 100%
Håller med dig i det. Dessutom vet de hur man gör för att behaga
Kurios you can take car of me, I think that from your stories you are the one who can... And I think the rest of all members here to.... Take care and have a nice evening my friend... It's just a easy way to live if someone takes care of you.....
Jag är övertygad om att du inte har de yttre kvalitéer jag söker hos någon som jag kan tänka mig att "ta hand om" Men en bärs ska du få när vi träffas
OH, där rök huvudskälet skäl att gifta sig