0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Behöver inte säga mer
Nej rubriken är klockren
För tunn, man får skavsår av revbenen!!!
Det skavsåret tar jag gärna
Hmmm.... Ok jag också men hon får vara en bra sköterska dan efter
Det ser hon ut att vara
hmm mums.. ska inte kolla någe mer på dom där filmerna för än morgonen den 7 oktober..
O vad är du då
Då ska jag ju till Bangkok...
Vad är det för ställe
Ja du kanske skulle följa med så ska jag visa dig
Tycker synd om tjejerna på planet då. Vänta tills du landat
Ja du. Kedde ska ju sitta längst fram i kärran.Lär ju gå fram till honom och tigga till sig champange.Efter det så kan det ju bli farligt.. heheMen jag ska försöka hålla mig till jag komma fram till och ringa hem en massage dam till hotellet direkt..
Tror du inte det går att Ringa från Planet så du inte spiller någon tid
Hade jag varit så smart så jag hade sparat nr till den damen som besökte mig sist i så hade jag ju ringt redan idag...
Var du inte med henne hem Fick hon gå hem själv
Självklart fick hon åka Taxi hem.Jag är ju inte den som är snål av mig
Jo det vet jag att du inte är Men nu kunde det varit bra om varit med Henne hem
nääe det tror jag inte jag törs
Då hade det varit lätt att hitta henne
Nääe men de gör inte så mycket.. Hon har ju så många "med systrar" som säkert ställer upp.. Men jag känner igen sidan i Bangkoks "gula sidorna" där massage damen kom ifrån.Så hittar jag bara en sån katalog på hotellet kan man ju alltid ringa och fråga.Thai damerna har ju alltid bra minne och dom minns säkert mig
Så är det när man gör ett bra Jobb
Japp.. å bra jobb gör jag alltid..
Varför skall man göra nått som man inte gör bra?Keep up the good work /raketost
sitter och surfar pa internet kaffe.Och vad kliver precis in och vill vaxla pengar.mums vilken sotnos.. rod liten kort kort kjol och liten men upp pumpande topp och ett par svart stovlar..ska nog sluta surfa strax och ge mig ut i Pattaya kvallen och kolle after fler.. hehehe