0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är 3 år sen jag var i Thailand senast*L*Priser tjejer Thermiee??Priser tjejer Beer-Garden??Fre-Lancers Sukhumwith area?NEP-Parkeringsplatsen??Nana-Disco??Barbrudar Soi-Cowboy-Nana-Plaza??Förfrågan gäller -LTTips på andra platser med brudar i Bangkok motages också tacksamt*L*För i tiden fick man plåta brudarna för lite extra tipp, hur är det på den fronten nu??
Kan bara prata för mig och då gäller det Pattaya. Av mig får dom 1000 Baht på morgonen efter nattens övningar Då har man bjudit på ett antal lady drinkar oxå
Tack för svaret,men Pattis har jag rätt bra koll på*L*Kan till och med komma undan med 500Bht ibland Nu var det ju mer Bkk som jag efterfrågade där priserna verkar vara rätt så flytande, om man kollar på andra forum.Det finns ju dom som pyntar från 2500Bht och upp även för .Har iofs för mig att theermie och beergarden tjejer 1000Bht/ST(1500- 2000Bht )Bartjejer 1500 Bht-2000Bht + BFFreelancers ute på sukhumwhit 500Bht -1000Bht/STFoto för 500 Bht x-traFilm på övningarna kanske en 1000Bht till.
Har kommit undan med bara Barfine många gånger a 2-300 Baht
Barfine brukar jag aldrig eller sällan betala Ger tjejen 100-200 Bht och kommer överens med henne att träffas när baren stängt, eller träffas på morgonen efter istället när hon inte har kund
Tyvärr kan jag inte vänta när jag har bestämt mig för en då är det pang på som gäller Har fått ett antal avsugningar för 200 Baht ( barfine ) bara tjatat om lite annat slutat med tjejen drar
Ja det där var lågt, det är ju deras jobb och du betalar inte för det
Dom drar ju själva inte tänker jag springa efter med pengarna Anledningen till att dom drar Brukar villa ha 3 kant+ rakade tjejer och när vi går från baren är allt redan uppgjort,ställer upp på det säger dom kommer till kritan varken vill ha 3 kant eller dom vill raka sig. ( är själv rakad ) inge hår i matenMitt mål är inte till att knulla dom gratis.Gör dom sitt jobb bra blir det mer än dom 1000 baht jag brukar ha som rikt.
Skriker du när du skiter också?
Nä men en avsugnings samtidigt har jag alltid drömt om
jag tror plätt alldrig har varit i thailand
Bara 14 ggr dom senaste 3 åren 2007 blev det bara 6 gånger var i för kalla i Sverige 3 veckor som kortast och 2 månader som längst ifjol OBS! har själv hus i Thailand
Blir inte det lite dyrt? själv väljer jag att åka 2 gånger per år och stanna 6 månader i taget...
Man kan drömma om mycket... Min erfarenhet är ändå att Thai-brudarna med motvillighet går med på bara en avsugning... Om de gör det så ska de vara bra desperata... Även de erfarnaste ogillar den formen av sex pga deras inbyggda blyghet och rädsla för lite nam nam i munnen.... Kanske i Japan? Vad vet jag...
var har du hus i thailand ?