0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Phuket saknar ju blow job bars,som dock finns i Pattis
N?n som har n?gra bra tips i Pattaya???
JAG TYCKER ATT PATTIS ?R B? PATONG ?R F?R L?NGT IFR?N BANGKOK HAR .VARIT I PATTIS 24 G?NGER KOMMER ALDRIG ATT SVIKA PATTIS
Kommer aldrig ?ka n?gon annanstans i forts?ttningen!
Vad säger ni "Lightvalleyboys" Patong vs Pattis
Gl?mde s?ga att Pattaya ?verl?gset b?st,15 ggr Patong 5 senaste Pattaya.Pattaya bara 2 tim taxi till .Patong ,?r det inget kul d?r ,bli Buddist och ?nska ett nytt liv.Finns visst lungn i Pattaya,massor med bra och lungna resturanger p? lite bakgator.N?n sa Jenny Star Bar pga av Lady Boysen ,bli inte packad d?r d? lurar dom brallan av dig.Oj,kanske det man vill.H?ll dig d?rifr?n,min rekomendation
Håller med även om jag bara kan stoltsera med 6 ggr
Du menar väl 6ggr det senaste året???
Besökte Pattaya -92 och såg västerlänningar med väldigt unga Thaipojkar på gatorna och stack vidare från stället efter första natten. Stranden var ju rena skiten med och vågade inte doppa mig där häller. Tror Patong är bra mycket bättre om man inte är ute efter horor, annars är säkert Pattaya bättre
Tycker "horor" låter vulgärt
Länge sen du va till Pattis?!
Finns par och barnfamiljer oxå
Åh f-n, så om man har en luttrad dam i sällskap som vart i Patong ett antal ggr. så skulle hon palla med Pattis m.a.o.
Besöker båda ställena och tycker det fungerar bra Det ena behöver inte försaka det andra
...tycker gogo barer är tråkiga, hur många pingpong bollar kan man se värpas utan att tappa intresset ?Stränderna på Phuket är suveräna, även om försäljare, stolsuthyrare, parasailers och vattenscootrar har förstört Patong så räcker det med 15 minuter på moppen så hittar man lugna ställen.Måste dock någon gång komma på studiebesök i Pattaya, kan ju inte mässa för familj och vänner att man ska ha öppna sinnen och inte vara fördomsfull och sedan dissa Pattis pga ryktet.