* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Hem till byn del 8  (läst 521 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
  • Kön: Man
Hem till byn del 8
« skrivet: 25 augusti 2008, 19:59:05 »
Som vanligt vaknade jag tidigt morgonen efter. Jag hällde i vatten i kokaren och gick sen in på toan.
Jag var lite öm kände jag men vad gjorde det när det för övrigt kändes så bra.

Jag satte mig bredvid sängen medan jag väntade på att vattnet skulle bli varmt och tittade på henne när hon sov.

Jag gjorde ofta det med mina ungar när de var mindre och gör det faktiskt nu med ibland.
Fast nu är det bara den yngsta som sover över. Den store har ju körkort och andra intressen som är mer intressant än farsgubben.
Om något år blir han och jag lika gamla för övrigt. Hur gick det till?

Jag stänger av luftkonditioneringen och fläkten och stoppar sedan om henne lite till.

Nu börjar vattnet bli varmt och jag drar ur kontakten för jag vill inte att hon ska bli väckt av ljudet som uppstår alldeles innan vattnet börjar koka.

När jag senare druckit mitt morgonkaffe och rökt några cigg under tiden som jag suttit och läst i min bok gick jag för att utforska hotellområdet lite närmare.
Jag kunde tänka mig ett dopp i poolen och efter det lite massage och sedan läsa lite på Internet.

Men det fick stanna vid en tanke eftersom det inte fanns ett dugg här.
När man kommer in på området, på en grusad och hålig liten väg, så ligger receptionen till höger.
Det var ett rum med ett bord och en stol och självklart en liten tv som hängde på väggen. Det fanns ingen Internet och inget annat heller.

Bakom den, där jag trodde att poolen låg, var det några skjul framför staketet som gick runt hela området.
Till vänster var det några buskar och träd och bland träden några klätterställningar och rutschkanor av plast.
Efter det låg det en länga med 8-10 rum.

Vägen svängde sedan av åt höger och på den högra sidan var det en till länga med rum och fortsatte man till vänster kom man till den längan som våra rum låg i.
Den enda servicen som fanns var tvättning.

Men som sagt det kostade ju bara 300 baht per natt så man kanske inte ska ha för höga krav.

I rummet fanns det en stor säng och bredvid den en liten bänk med en spegel på. Luftkonditioneringen satt uppe på den vänstra sidan om sängen och en väggfläkt med tre lägen satt ovanför fönstret på den högra sidan.

Det fanns inga lakan, bara ett överdrag som byttes ut varje dag. Det var mjukt och helt ok att ligga på. Det fanns även ett par filtar som man svepte över sig när man skulle sova.
Jag brukar bara ha ett lakan, om ens det, när jag sover i Thailand men här stod luftkonditioneringen på och blåste rakt ner på mig så det var ganska skönt med en filt.

Jag tyckte att det var behagligt med den kalla luften men det tycker ju inte gumman.
Men efter som jag är högerhänt så ligger hon till vänster om mig och slipper därför det värsta draget.

Det fanns ingen dosa till eller reglage till luftkonditioneringen så man reglerade temperaturen med slå av och på säkringen till den och med fläkten.

Eftersom det inte fanns något annat att göra så värmde jag lite mer vatten och fortsatte att läsa min bok.

Det fanns inga stolar att sitta i på utsidan utan man fick nöja sig med att sitta på trappen.
Inte så bekvämt och jag reste mig upp för att gå in och ta en dusch.

När jag kom ut hade gumman fortfarande inte vaknat. Hon hade lagt sig på rygg och filten hade åkt av henne lite grann. Jag la min hand på hennes och den var så kall som jag trodde att den skulle vara. Eftersom hon låg på sin filt och jag inte ville dra i den och riskera att hon vaknade så la jag min filt över henne.
Sedan lade jag mig bredvid henne och höll om henne ett litet tag.

Hon tog tag om min arm och höll i den men efter ett tag släppte hon den och la sig på sidan igen.
Det var behagligt att ligga där och känna värmen från hennes kropp och jag somnade till.
När jag senare vaknade till gjorde även hon det. Jag kramade om henne och började pussa lite på henne. Då reser hon sig snabbt upp för nu var hon tvungen in på toan.

När hon sitter där inne så säger hon till mig att gå ut och jag frågar henne vad hon vill att jag ska göra där.
Jag fick göra vad jag ville men inte vara kvar i rummet så att jag kunde höra henne.
Jag sa att det gör ingenting och att jag inte bryr mig om det. Jag kan sätta på teven föreslog jag men befann mig ändå snart på utsidan.

För även om hon är liten så kan hon vara bestämd och i det läget hon befann sig i fanns det inte utrymme för några andra alternativ för mig än att lämna rummet.

Jag hade i alla fall fått med mig ciggen men inte boken. Jag hade inte heller fått på mig några kläder så jag satt där med bara en handduk om mig.

Jag hörde ett ljud och reste mig upp när ett par städerskor kom på sina cyklar. En liten tjockis i femtioårsåldern och en som jag tror var muslim. Hon kanske bara ville skydda sig mot solen. Vad vet jag?
De hälsade och undrade väl vad jag gjorde där i bara en handduk. Jag hälsade tillbaka och var glad å muslimskans vägnar att jag hört dem och därför rest mig upp. Hade jag inte rest mig hade hon fått se mer av mig än vad jag ville visa henne.

Jag hör några otvetydiga ljud från rummet och frågar henne hur det är med henne och om hon vill ha något.
Hon ville ha te sa hon så jag gjorde i ordning det till henne och sedan ville hon ha Ipren för det har hon fått av mig förr och tyckte att de var bra då.

Drick vatten istället sa jag för det gör jag och det hjälper lika bra för mig i alla fall.

Att det var något av det dummaste hon hört förstod jag av hennes reaktion och plockade snabbt fram två tabletter till henne.

Idag var det hennes tur att väcka mostern. Hon pratade med henne i telefonen och jag, som hade blivit pissnödig av morgonens kaffe, gick in på toan.

Där inne luktade det bränt och det låg sotflagor i skålen. När jag träffade henne första gången var hon för generad att gå på toan så jag köpte tändstickor och sa att om hon tänder några efter sig så känner man ingen annan doft. Hon hade provat det och blev nöjd med resultatet.
Asken hade jag med mig och nu hade hon tydligen eldat också för säkerhets skull.
Jag kunde inte låta bli att skratta för mig själv när jag fick en inre blick av hennes eldande.

Hon återkom och de graciösa rörelserna hon vanligtvis använder när hon tar sig fram var som bortblåsta.
Nu var det full fart in mot dörren till toan och med båda händerna för munnen som gällde.
Och inte var hon orolig för att det kunde låta om henne heller.

Jag stannade kvar i rummet men lät henne vara. Efter en stund hörde jag att hon satte på duschen och då gick jag ut och rökte lite.
När jag kom tillbaka slutade snart vattnet att rinna och hon öppnade dörren och bad att få en handduk.
Jag gav henne den och när hon kom ut gick hon med stapplande steg tillbaka till sängen.

Efter att ha borstat tänderna gick jag och la mig hos henne och höll om henne. Hela hon skakade och var så ynklig.
Vi låg så ett bra tag och fick faktiskt vara ifred.

Hon bad om lite te och givetvis fick hon det.
När hon satt där i sängen med sitt te och dubbla filtar om sig knackade det på dörren som jag låst med dubbla lås.
Jag öppnade och här var mostern igen. Hon hade också haft en tuff morgon men nu var de lite hungriga och frågade om vi ville med.
Det ville vi men eftersom jag lagt mig hos gumman efter att ha duschat så stod håret åt alla håll men det var ju inte något problem som en dusch inte kunde fixa till.

Vi åkte och åt och när vi gjort det så bar det av till byn igen.
I dag skulle vi se på en Buddha-staty.

Färgen hade återkommit på gummans kinder men hur mycket som var makeup vet jag inte.

När vi kom till platsen där statyn skulle vara visade det sig att för att komma dit var man tvungen att gå upp för en trappa. En riktigt lång trappa. Närmare bestämt 275 trappsteg.
Gumman hade räknat dem och säkert varit övertygad om att hon inte skulle överleva.

Jag och lilltjejen gick såklart tillsammans och hon hoppade och skuttade som man gör när man är fem år. Sen kom hon hoppande till mig ett litet tag för att sedan skutta vidare uppför trappan.

Vi hann även med att syna både en tusenfoting på 15 cm samt en groda, som också befann sig i trappan, lite närmare.

Mormor tittade oroligt på henne där hon skuttade och bad för säkerhets skull gumman om att be mig att hålla ett öga på lilltjejen.
Ojdå tänkte jag. Nu blev man idiotförklarad också.

Går man med en femåring i en trappa så håller i varje fall jag koll på henne. Men för den sakens skull behöver man ju inte hindra dem från att skutta av sig lite grann.

Men vad vet jag om hur hon tänkte. Det är möjligt att thailändska män inte bryr sig om andras barn och att det var därför hon var lite orolig. Eller så var det för att hon var mormor och då ska man oroa sig för det mesta.

När lilltjejen och jag kom upp hade de andra redan satt sig runt några bord som stod där. Jag som gått med en skuttande liten tjej som tog god tid på sig var inte lika tagen som de andra.

Gumman och jag gick och köpte vatten och när vi druckit ur det kommer det plötsligt en minibuss fylld med bleka japaner.

De andra tittade mot minibussen och de sa förmodligen något om att det tydligen fanns en väg upp och om de bara vetat det och så skrattade de åt det.

Mostern och Toy hade gått iväg för sig själva och mamman och en annan släkting gick mot statyn.
Vi satt ett tag till och gumman var riktigt matt idag. Men efter ett tag reste hon på sig och vi gick till en kiosk där vi köpte blommor och rökelser.

Vi gick mot statyn som jag uppskattar var mellan 15 och 20 meter hög och föreställer en sittande Buddha i guld. Den såg stor ut på avstånd och gigantisk när man kom nära den.

Framför den var det en öppen plats med marmorplattor och ett staket runt om och alldeles framför den fanns det en plats där man kunde tända ljus och rökelse och be med naturligtvis.
Så det gjorde vi och efter det gick vi och skakade pinnar och den här gången var det riktigt bra horoskop för oss så gumman blev lite gladare och vek ihop lapparna och stoppade ner dem i sin väska.

Det var en liten park där uppe som vi gick igenom och sedan gick vi och satte oss vid ett bord där mamman redan satt. Hon var också glad och det visade sig att hon och jag fått samma nummer. När hon fick reda på det blev hon ännu gladare.

Toy och mostern hade gått och vi var också redo för att gå ner igen. Det gick lite enklare att gå ner och lilltjejen skuttade bara lite.

När vi kom ner var bilen borta för de hade frågat efter vägen upp till statyn och åkt för att hämta oss.
Hade de sagt något om det så hade vi väntat på dem där uppe.

Det fanns kiosker där nere och lilltjejen ville ha chips så hon och jag gick för att köpa det. De andra var nöjda med vattnet som de hade kvar.

Hon hittade en påse som hon var nöjd med och jag såg på den gamla tandlösa tanten i kassan och hon sa ”ha baht”.
Jag visste om att ”ha” är fem så jag överlämnade en tjuga. Då höjde tanten rösten och sa återigen, fast hon lät argare nu, ”ha baht”.
Så jag stoppade kvickt ner sedeln och plockade fram en femma som hon tog emot och sen vände hon på sig och gick därifrån. Här var det tydligen jämna pengar som gällde.

Bilen kom tillbaka och de äldsta damerna tar plats på flaket. De har små pallar av trä att sitta på ser jag när jag går förbi. Alltid något.

Vi åker hem till byn igen och väl där så ställer vi bordet under trädet och lägger på halmmattorna. Gumman hämtar några kuddar och Toy som gått till affären kommer tillbaka med en kasse öl. Gumman ville inte ha.
Jag avstod också och sa att jag kan ta ett glas senare till maten. I stället fyllde jag ett glas med isvatten som de ställt ut och gav det till gumman som satt och halvsov. Hon drack lite grann men var inte så törstig. Jag som alltid dricker mycket vatten där tog två glas.

Gumman la sig ner och ville bli masserad och det kunde jag ju inte neka henne när hon mådde som hon gjorde.
Efter det så låg vi bara och slappade. Hon var inte så talför idag och mostern och Toy klarade sig själva.

Efter maten som alldeles som vanligt smakade utmärkt åkte vi hem.

Gumman och dottern gick in i duschen och eftersom jag nu hade tillgång till tevedosan så passade jag på att bläddra igenom utbudet. Det var magert som allt annat på det så kallade resortet vi bodde på. En kanal visade sport och det var en liten thailändsk tjej som var starkast och vann guld.
För det skulle hon enligt gumman, som nu hade kommit ut ur duschen, få 10 miljoner baht.

De började smörja in sig med krämer för både kroppen och ansiktet och bad mig att byta kanal för det skulle snart börja en väldigt bra film på en annan kanal.

Som vanligt erbjöd jag mig att hjälpa till och som vanligt fick jag veta att min hjälp inte behövdes.

Jag gick in och duschade och lade mig bredvid damerna i sängen och läste medan de lät sig underhållas av den pågående filmen. Gumman som nu är betydligt piggare sätter sig plötsligt på mig och jag får massage. Jag känner hur jag nästan somnar och hon slutar och lägger sig på mig.
Det är inte läge för något bus men det är faktiskt riktigt trevligt ändå.

När filmen är slut lägger vi oss med dottern i mellan oss.

När hon somnat sträcker hon ut armen över mig och jag tar hennes lilla hand i min.

Det känns bra nu!

Utloggad HornySwede

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 557
SV: Hem till byn del 8
« Svar #1 skrivet: 25 augusti 2008, 20:55:04 »
Ännu en gång tack för att vi får följa med på din resa.  :wai2  :wai2
Hemma igen

/HS

Utloggad Gulafebern SE

• Webmaster
  • Administrator
  • Platinum V.I.P
  • Antal inlägg: 3081
    • Thai Sex . Se
« Svar #2 skrivet: 25 augusti 2008, 21:03:38 »
Lite bilder skulle vara kul också

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #3 skrivet: 25 augusti 2008, 21:06:29 »
Det är bara roligt att dela med sig.

Alltid är det väl någon som känner igen sig i en del saker och några kanske lär sig något nytt.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #4 skrivet: 25 augusti 2008, 21:10:34 »

Ja kanske det.
Men det är bara vanliga turistbilder tagna med telefonen så jag vet inte om det är så intressant. :hmm

Utloggad HornySwede

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 557
« Svar #5 skrivet: 25 augusti 2008, 21:16:30 »
Ja kanske det.
Men det är bara vanliga turistbilder tagna med telefonen så jag vet inte om det är så intressant. :hmm

Jag tror nog att vi är flera som skulle uppskatta lite vanliga turistbilder också, inte bara såna bilder som brukar visas på detta forum  :D

Även om det finns andra forum där det förekommer vanliga turistbilder.
Hemma igen

/HS

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5056
« Svar #6 skrivet: 26 augusti 2008, 05:35:20 »
Hoppas du har tid, lust och ork att avsluta din senaste resa här på TS  :)

Utloggad curtis

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 410
« Svar #7 skrivet: 26 augusti 2008, 06:37:39 »
 :clap: Ja där kom den
Bilder är alltid välkommet  :D
Noom lovers

Utloggad raketost

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 276
« Svar #8 skrivet: 26 augusti 2008, 08:36:30 »
Härligt skrivet,

det blir ju bara bättre och bättre.
Synd att hon var krasslig när du var där, men det löste ju sig fint.

Tusan vilken mysig resa du var på.

/raketost

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #9 skrivet: 26 augusti 2008, 19:31:13 »
Jag tror nog att vi är flera som skulle uppskatta lite vanliga turistbilder också, inte bara såna bilder som brukar visas på detta forum  :D

Jag ska se vad jag kan göra

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #10 skrivet: 26 augusti 2008, 19:36:35 »
Hoppas du har tid, lust och ork att avsluta din senaste resa här på TS  :)
Jovisst har jag lust med det så det kommer jag att göra.
Men eftersom jag jobbar nu är har jag lite dåligt med tid och idag har det varit en hård dag så idag kommer det inget nytt.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #11 skrivet: 26 augusti 2008, 19:42:40 »

Synd att hon var krasslig när du var där, men det löste ju sig fint.

Hon var bara bakis men sånt går som bekant över ;)

Tusan vilken mysig resa du var på.

Ja det var en bra resa. Och det är alltid mysigt när man är med en liten skönhet från LOS :D
Var man är eller vad man gör spelar mindre roll.

Utloggad smagg1

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1099
« Svar #12 skrivet: 26 augusti 2008, 20:16:30 »
 :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Smagg
Nu drar jag Tjo ho

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #13 skrivet: 26 augusti 2008, 20:38:57 »

:clap: Ja där kom den
Bilder är alltid välkommet  :D

Jag la in några bilder men de måste godkännas först så jag vet inte när man kan se dem.
Sedan fanns det ingen passande kategori så jag la dem bland "Tjejer-Amatörer" så länge.

Utloggad Gulafebern SE

• Webmaster
  • Administrator
  • Platinum V.I.P
  • Antal inlägg: 3081
    • Thai Sex . Se
« Svar #14 skrivet: 26 augusti 2008, 23:52:08 »
Jag la in några bilder men de måste godkännas först så jag vet inte när man kan se dem.
Sedan fanns det ingen passande kategori så jag la dem bland "Tjejer-Amatörer" så länge.

Skapa ett eget album för dom istället. Se http://www.thaisex.se/index.php?topic=1818.0

* Info

• *Antal Medlemmar: 11033
  • *Senast: Lören

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 33
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 26
  • *Totalt: 31