* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Hem till byn del 7  (läst 811 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6292
  • Kön: Man
Hem till byn del 7
« skrivet: 24 augusti 2008, 13:47:29 »
Jag vaknade ganska sent nästa morgon och var som vanligt pissnödig. Jag värmde vatten och gick in och pissade och borstade tänderna.
Medan jag väntade på att vattnet skulle koka upp la jag mig ner i sängen och tittade på min vackra tjej.
Hon låg med täcket tätt intill sig så jag stängde av luftkonditioneringen och lade försiktigt min filt över henne.

Jag funderade på att väcka henne för ett litet morgondopp men när jag kände efter så var jag fortfarande nöjd efter nattens övningar. Så jag lät henne sova vidare.

Och om vi börjat med något så skulle säkert mostern komma och störa.
Då hade jag nog mördat henne.

Men jag hällde i kaffepulver i glaset och fyllde i vattnet som nu kokat upp. Sedan tog jag kaffet, ciggen och så min bok, ”Faller fritt som i en dröm” av Leif GW Persson förövrigt, och gick ut.

”Good morning” hör jag en mansröst säga och tittar upp. Där står mosterns toyboy som nyss har kommit. Han har med sig fyra andra grabbar som enligt honom kommit för att träffa mig.

Ja eller hur tänkte jag skeptiskt. Mer troligt är väl att han pratat med mostern och att de nu tänkt få en betald kärlekssemester.

Sen kommer lilltjejen och sätter sig hos mig. Jag fimpar ciggen för att hon ska slippa att få rök på sig och flyttar undan kaffekoppen. Jag luktar lite på hennes hår och pruttar henne på kinden. Det var skoj tyckte hon så jag gjorde det en gång till.

Nu kom mostern och skulle in i rummet och jag sa till henne att gumman fortfarande sover.
Hon höll upp sin telefon och jag, som har världens största tålamod och aldrig blir arg, kände att det började koka i mig.

”Men din dumme jävel” sa jag till henne men det fattade ju inte hon så hon klev obekymrat in i rummet.

Lilltjejen väntade ett ögonblick och sedan följde hon efter. Mamma är ju ändå mamma.

Jag tände en ny cigg och drack upp kaffet. Grabben ropade någonting och mostern kom ut med ett glas kaffe och pratade med honom. Sedan gick hon in till sig och han vinkade till mig och sedan åkte han och hans kompisar iväg.

Jag gick in i rummet igen. Gumman som var på väg in i duschen sa god morgon och jag gick fram och kramade henne. Jag höll henne hårt och ville inte släppa taget. Medan jag hade henne där så passade jag på att smeka hennes härliga skinkor.
När hon lät mig hållas sa jag att vi kunde duscha tillsammans men eftersom dottern låg och såg på teve enades vi om att vänta med det så gumman fick duscha själv.

Jag gick och pruttade dottern på kinden och fyllde på mer kaffe.
Mostern kom in när vi låg där och hade endast en handduk virad omkring sig. Jag vände fort bort blicken för det var en syn som jag inte ville ha kvar på näthinnan.

Hon är väl inte så anskrämlig som jag eventuellt ger sken av men det är ändå en kvinnlig 40+.
Dessutom så har hon mörkare röst än jag och jag ryser faktiskt lite grann varje gång hon öppnar munnen. Och inte är det av välbehag.

När gumman kommer ut ur duschen ger jag henne några pussar och även hon får en kindprutt.
Hon uppskattade inte det lika mycket som dottern gör.

När jag kommer ut från duschen har vårt rum plötsligt förvandlats till en skönhetssalong.

Gumman har gjort i ordning håret på lilltjejen och håller på att måla tånaglarna på henne. Fingrarna är redan klara och hon sitter och spretar med dem. När gumman är klar med sina naglar sätter hon sig bakom dottern och jag sätter mig bakom henne.

Jag kramar om henne och nafsar henne på sidan av halsen och nacken. Eftersom dottern inte kan se oss så kupar jag samtidigt händerna runt hennes små bröst. Hon protesterar inte och jag känner hur hon reagerar och hon märker att även jag börjar reagera.

Hon vill ju inte riskera att förstöra nagellacket och är låst mellan mig och dottern så hon kan inte göra så mycket mer än att slingra sig lite grann.
Hon slutar efter ett tag med en suck och jag ger henne en puss och går och klär på mig.

När nagellacket torkat så ska resten fixas till. Lilltjejen fortsätter att titta på teve och jag lägger mig bakom henne med min bok.
Till slut är gumman nöjd med vad hon ser i spegeln och hon kommer och lägger sig på min rygg och kramas lite. Sen börjar hon massera den och det är underbart.

Hon reser sig när hon är klar och går in till mostern. När hon kommer tillbaka så är det dags att åka och äta frukost.

Vi åker in i den lilla staden och parkerar bilen och går och äter. Det blev apelsinjuice, stekt ris med räkor och en omelett till mig. Damerna tar som vanligt soppa och ris. Till det blir det vatten.

När vi ätit klart gick vi tillbaka till bilen. Jag skulle vänta där sa gumman så jag gjorde som hon sa och passade på att röka efter maten. Lilltjejen valde den här gången att följa med de andra.

De gick in i en liten affär och när de kom tillbaka så förklarade gumman för mig att det var en sömmerska de hade pratat med men hon skulle inte hinna med att sy upp skjortor till mig innan jag skulle åka hem.
Så gumman tar hand om tyget och vi ska ordna det när jag kommer nästa gång.
Jag hade nästan glömt bort tyget.

Vi satte oss i bilen och åkte till en liten restaurang några hundra meter bort.
Vi hade kunnat parkera bilen vid parkeringen vid stadens torg och gått mellan de ställen vi skulle till.
Men det finns väl ingen thailändsk tjej med självrespekt som frivilligt tar en promenad.

I restaurangen satt de thailändska grabbarna. De hade också käkat och nu var det dags för öl.
Eftersom klockan inte var elva än så avböjde jag. Jag beställde in vatten, gumman och lilltjejen några fruktjuicer. Mostern som satt sig mitt bland grabbarna beställde givetvis öl.

Den var ju gratis och gratis är gott.

En kvart senare dukades det upp mat. Vem som beställt det vet jag inte men förmodligen mostern för det var bara hon och hennes toyboy som åt. Och eftersom det inte fanns något ris antog jag att det bara var snacks.

Och fast de mest satt och pratade med sig själva så hade vi en ganska trevlig stund. Tiden gick och vi, dvs. gumman lilltjejen och jag började bli lite hungriga. Mostern hade ju tuggat sedan vi kom.
Det fanns en hel det ”snacks” kvar men vi beställde ändå in nytt.

Gumman har slutat att fråga vad jag vill ha och beställer ändå.
Och det blir alltid bra. Idag blev det tydligen fisk.
Det var en grillad fisk och en tallrik med fisk i tomat och chilisås och en skål med fisksoppa. Och eftersom det var mat fick vi varsin tallrik med ris.

Och den grillade fisken var otroligt god. Fisken med tomat och chilisåsen var kryddad på gränsen av vad jag klarade av men förutom att den var stark smakade den också bra.
Soppan var det heller inget fel på men jag är inte så förtjust i smaken av citrongräs.

Efter maten blev jag sugen på kaffe och bad gumman att beställa det. Det hade de inte där sa kyparen men mosterns toyboy, som jag resten av berättelsen kommer att kalla Toy, sa att eftersom han skulle gå och köpa cigg så kan han köpa med kaffe till mig.

Jag skickade med honom lite pengar och gumman bad honom att köpa med lite godis till lilltjejen.
Eftersom grabbarna hade slut på röka erbjöd jag dem att ta av mig så länge.

Toy kom tillbaka och hade med sig två påsar med kaffepulver. Kyparen kom med varmt vatten och jag gjorde i ordning kaffe.
Lilltjejen fick en liten påse chips och två påsar med snören av rökt torkad fisk.
Jag fick smaka på det och det var inte så tokigt.

Bredvid restaurangen var det en skola och man kunde höra hur de upprepade olika ramsor.
Från väggen till skolan hördes då och då ljudet från en geckoödla och det hade jag inte hört förr.

Det lät som om ödlan sa gecko och det är också därför som den kallas för just gecko.

Lilltjejen satt och tittade på en plansch med glass och jag bad gumman att fråga henne om hon ville ha. Det ville hon ha så naturligtvis fick hon det.

Nu hade klockan blivit så pass mycket att jag tyckte att det kan vara dags för lite öl. Dessutom hade jag blivit lite tröstig av maten.
Gumman var inne på samma spår så vi delade på en flaska och när den var tom blev det fler.

Gumman, lilltjejen och jag satt lite för oss själva medan grabbarna och framför allt mostern höll låda.
De lyssnade på musik från någons mobil. Jag kände igen en låt och sa till dem att jag tyckte att den var bra.

De blev förvånade att en farang gillade thaimusik men jag har hört massor av bra thaimusik sa jag. Jag vet bara inte vad låtarna heter.
Då höjde de ljudet men var inte riktigt nöjda så de stoppade ner mobilen i ett glas och då hördes det mycket bättre.

Tiden gick och lilltjejen var nu inne på sin andra glass och mostern var nu duktigt i gasen. Hon klängde hela tiden på Toy och han verkade inte ha något emot det.

Gumman hade förklarat för mig att här uppe i Thailand så var det annorlunda umgängesregler som gällde.

Det var ok att hålla om varandra om man satt ner och det gick också bra att lägga handen på hennes ben så länge man inte gjorde några smekande rörelser.
Kramar och pussar var inte heller någonting man gjorde inför andra men det gick bra att hålla varandra i handen.

Eftersom jag inte ville vara respektlös mot henne så försökte jag att hålla mig till det och glömde jag det någon gång så tog hon försiktigt tag i handen på mig för att påminna mig.

Mostern sket nu fullständigt i det men det var upp till henne sa gumman.

Vi gjorde oss klara för nu var det dags att hälsa på i byn ett litet tag. Jag sa till gumman att om det var ok med grabbarna så kunde jag betala för dem med.
Jag tyckte att det var bäst att fråga först så att de inte tar illa upp.

Men de tyckte att det var ok och sa att jag hade ett gott hjärta. Att säga att någon har ett gott hjärta är tydligen en väldigt bra komplimang i Thailand förklarade gumman.

Notan för mat och dryck i drygt fyra timmar gick på 1500 baht.

Grabbarna tackade för sig för nu skulle de åka tillbaka. Toy skulle stanna kvar.

Vi gick mot bilen och Toy tog fram nycklarna och låste upp.
Jag frågade om det var så smart att åka till byn eftersom Toy som körde druckit en hel del.

No problem sa både gumman och han när jag frågade honom. Han hade ju bara tagit några öl.

Vi åkte iväg och kom fram till byn och han verkade i varje fall inte påverkad. Hade han gjort det hade jag tagit gumman och lilltjejen och lämnat bilen.

Toy hälsade på dem som var där och sedan åt vi lite kvällsmat.
Efter maten satt vi och småpratade lite grann och Toy som kunde lite engelska var faktiskt riktigt rolig.
Mostern frågade gumman som sedan frågade mig om dottern kunde sova hos oss och även om jag redan visste svaret så frågade jag varför.

Toy lutade sig mot mig och blinkade med ena ögat och sa att han har ju åkt långt för det här.

Jag tittade på honom en stund sen sa jag: Har du åkt långt?
Han skrattade och sa att jag vann.

Jag sa till gumman att det är klart att lilltjejen kan vara hos oss om hon vill.

Vi stannade inte mycket längre och när vi skulle åka kom gumman ensam. Dottern skulle sova här inatt för vi skulle åka till ett karaokeställe och det var inget ställe för henne.

Vi kom fram till huset som låg en bra bit bort och svängde in på uppfarten och parkerade.
Det var blinkande lampor utanför och vi gick in och satte oss vid ett bord.
Det satt två thaikillar vid ett annat bord tillsammans med två av tjejerna som jobbade där.

En servitris kom fram till oss och de beställde öl med lite tilltugg. För mig slutade övriga världen plötsligt att existera för ett ögonblick.

Det enda jag såg var servitrisens otroliga bröst.

Det var bland det värsta jag sett. Tröjan hon hade på sig var minst två storlekar för liten och det gjorde ju inte saken bättre. Jag brukar inte reagera så men det här var något extra.

Efter någon eller några sekunder kom jag på vad jag gjorde så jag tog upp min tappade haka och såg mig lite skamset omkring för att se om någon annan märkt något. Men det verkade de inte ha gjort.

Och nu var det party. Jag hade ju hört dem sjunga förr men nu var det riktigt bra. De stod upp och sjöng och dansade och grabbarna vid det andra bordet klappade händerna och tjejerna började dansa samtidigt som de sjöng med.

Ju längre som kvällen led desto kärvänligare blev gumman. Hon kom och pussades och ville kramas hela tiden och jag lät henne givetvis hållas. Sen började hennes händer att söka sig vidare och hon hetsade mig nästan till vansinne.
Nu var det ganska sent och det var bara vi kvar.
Gumman satte sig i mitt knä och nu var jag i upplösningstillstånd.

Hon nafsade och bet mig lite i örat och sa att hon måste på toa. Vänta här sa hon när hon gick iväg.
Som om jag hade kunnat resa mig upp.

Jag följde henne med blicken när hon gick mot dörren till toan och undrade för mig själv vad det är för något som de har i höfterna här som får dem att röra sig på det viset.

Plötsligt tystnade musiken och de kom med notan. Toy förklarade att de stängde för ett tag sedan men inte kan ha öppet längre.
Jag betalade och när gumman kom tillbaka åkte vi hem.

Nu blev det en gemensam dusch och efter det en åktur som jag kommer att minnas länge.

Utloggad smagg1

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1099
SV: Hem till byn del 7
« Svar #1 skrivet: 24 augusti 2008, 15:03:11 »
Du är ett riktigt författar ämne. :thumbsup :thumbsup

Smagg
Nu drar jag Tjo ho

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #2 skrivet: 24 augusti 2008, 15:31:46 »
Tack för det. Man gör så gott man kan.

Men nu håller jag på att packa för imorgon börjar den grå vardagen.

Jag vet inte när nästa del blir klar eller ens om internetet fungerar som det ska.

Jag jobbar långa dagar men skriver när jag får tid och postar det när jag blir klar.

Utloggad T-REX

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 24
« Svar #3 skrivet: 24 augusti 2008, 15:34:49 »
 :clap: UNDERLIVET ÄR BART  lol

Utloggad smagg1

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1099
« Svar #4 skrivet: 24 augusti 2008, 16:49:38 »
Det är bra det KURIOS.väntar på nästa del :D

Smagg
Nu drar jag Tjo ho

Utloggad HornySwede

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 557
« Svar #5 skrivet: 24 augusti 2008, 20:15:28 »
Vi får väl försöka ge oss till tåls då.... 
Hemma igen

/HS

Utloggad raketost

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 276
« Svar #6 skrivet: 24 augusti 2008, 20:41:50 »
oh la la,

det här blir bara mer och mer spännande....  :clap:

mera mera

/raketost

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5367
    • hgs.st
« Svar #7 skrivet: 24 augusti 2008, 21:58:18 »
Kan du inte ringa till jobbet och säga att du är sjuk så att vi får läsa vidare :D
Gula febern eller nått. Den sjukdommen går här som bekant ;)
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #8 skrivet: 25 augusti 2008, 05:28:07 »
Kan du inte ringa till jobbet och säga att du är sjuk så att vi får läsa vidare :D
Gula febern eller nått. Den sjukdommen går här som bekant ;)
Ja den känner man till ;)

ducce

• Gäst
« Svar #9 skrivet: 25 augusti 2008, 05:56:03 »
Tror du är lite sugen på  moster´n  ;)

Kanske en liten bild på servitrisen  :P

Än en gång tack för att du förgyller lässtunderna  :clap:

Utloggad curtis

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 410
« Svar #10 skrivet: 25 augusti 2008, 11:12:52 »
 :thumbsup Fan nu sitter man här o väntar på 8:an  :'(
Noom lovers

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #11 skrivet: 25 augusti 2008, 19:36:12 »
:thumbsup Fan nu sitter man här o väntar på 8:an  :'(

Den kommer snart.

När jag kom till jobbet idag så fick jag reda på att de inte har något jobb åt mig längre. Det kommer att vara lugnt till slutet av september sa förmannen.

Jag pratade med honom förra veckan men då sa han inte ett ord om det.
Heja Norge :banghead

Jag är inhyrd av en annan firma och fick inte tag i chefen så jag åkte förbannad till rummet och skickade lite sms om andra jobb.

Och under tiden passade jag på att skriva lite. Något ska man ju göra på dagarna.

Men nu har chefen ringt och sagt att han har annat jobb till mig imorgon. Tror jag i alla fall. Han är ju dansk så han kanske sa något annat ???

Verkar det bra så stannar jag kvar men jag fick ett erbjudande i dag som det är jäkligt svårt att säga nej till.

Jobb i fyra veckor sedan är man ledig i tre och de betalar en t.o.r.-biljett vart man vill. Och då vill man kanske till LOS?

Jag sa ändå till dem att jag vill avvakta till jag kommit hem från LOS i slutet av mars och det verkade inte vara några problem.

Vi får väl se vad det blir.

Nu kommer snart del 8 ;)

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #12 skrivet: 25 augusti 2008, 19:41:07 »
Tror du är lite sugen på  moster´n  ;)
Inte ett dugg sugen faktiskt :D

Kanske en liten bild på servitrisen  :P

Om gumman sett det hade det blivit en hel del :icon_blackeye: och sedan  :wank:
Det ville jag inte riskera :nono:

Än en gång tack för att du förgyller lässtunderna  :clap:

Varsågod!

Utloggad HornySwede

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #13 skrivet: 25 augusti 2008, 20:46:06 »

Verkar det bra så stannar jag kvar men jag fick ett erbjudande i dag som det är jäkligt svårt att säga nej till.

Jobb i fyra veckor sedan är man ledig i tre och de betalar en t.o.r.-biljett vart man vill. Och då vill man kanske till LOS?

Låter ju som ett mycket bra jobb. Jag förstår att du har svårt att säga nej till det. Det är det nog många av oss som skulle ha svårt med. I och för sig vet jag ju inte vad jobbet innebär ??? Det kanske inte är nåt kul alls  :q  Men reseförmånen låter ju bra  :D
Hemma igen

/HS

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #14 skrivet: 25 augusti 2008, 21:02:43 »
Låter ju som ett mycket bra jobb. Jag förstår att du har svårt att säga nej till det. Det är det nog många av oss som skulle ha svårt med. I och för sig vet jag ju inte vad jobbet innebär ??? Det kanske inte är nåt kul alls  :q  Men reseförmånen låter ju bra  :D

Det är svetsning och även en del plåtarbete och montering runt om i världen.
Man jobbar 14 timmar varje dag och det är därför jag tvekar.
Jag jobbar 12 nu i 3-veckorspass och är ganska trött efter det.

Sen kan det vara riktiga grisjobb som man får och det var inte så väldigt bra betalt heller.
Men börjar man där så kan man ju flytta hemifrån och då sparar man ju en del.

Utloggad HornySwede

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #15 skrivet: 25 augusti 2008, 21:08:52 »
Det är svetsning och även en del plåtarbete och montering runt om i världen.
Man jobbar 14 timmar varje dag och det är därför jag tvekar.
Jag jobbar 12 nu i 3-veckorspass och är ganska trött efter det.

Sen kan det vara riktiga grisjobb som man får och det var inte så väldigt bra betalt heller.
Men börjar man där så kan man ju flytta hemifrån och då sparar man ju en del.

Okej, svetsning kan jag inget om så inget för mig alltså.

Och om det är 14 timmar per dag varje dag 4 veckor i sträck så är det nog ändå mer än jag skulle palla med. Jobbar ibland periodvis ganska mycket när jag är ute på uppdrag utomlands men aldrig så länge som fyra veckor i sträck.
Hemma igen

/HS

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #16 skrivet: 25 augusti 2008, 21:15:16 »
Nej det är lite väl mycket tycker jag.
Sen vet man ju aldrig hur det är innan man gjort det själv.
Man kan ju ha tur och få ett fint monteringsjobb men man kan ju också hamna i ett dike i Ryssland med massa mygg stora som gråsparvar.

Utloggad HornySwede

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
« Svar #17 skrivet: 25 augusti 2008, 21:19:37 »
Ja det kan säkert variera mellan fyra veckors perioderna vad du hamnar på. Har du möjlighet att ta provanställning ett tag så kan du ju testa och se vad du tycker.
Hemma igen

/HS

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #18 skrivet: 25 augusti 2008, 21:25:30 »
Man kan bara få jobb hos dem på rekommendation och man brukar skriva kontrakt för varje arbetsplats och har man väl skrivit på det så kan det vara lurigt att komma ur det.
Så det gäller att väga för och nackdelar mot varandra noga innan man skriver på någonting.

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5056
« Svar #19 skrivet: 26 augusti 2008, 05:32:06 »
Tack Kurios och hoppas du sporrat fler TS-medlemmar till att följa ditt exempel med att skriva intressanta reseberättelser från ett LOS man inte så ofta hör talas om :clap: :thumbsup

* Info

• *Antal Medlemmar: 11033
  • *Senast: Lören

• *Totala Poster: 110140
  • *Total Ämnen: 5340
  • *Online idag: 33
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 26
  • *Totalt: 31