0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Chiang Mai kortis 500-800 bath, helnatt 1000-1500 bathMae Hong Som (n?ra Burmas gr?ns) 1000 helnatt! M?ste dock till?ggas att det ?r ganska obefintligt med "?lbarer"!Kommer med mer info snart
N?r det ?nd? var p? tapeten. Detta har jag betalt. Kan iofs bara Thailand och Filippnerna. Jag har anv?nt f?ljande v?xelkurser som exempel baht 5 baht = 1 kr, peso 7 peso = 1 kr och inkluderat baravgiften.Bangkokkortis: 300 krhela natten: 400 krPhuketkortis: 150 krhela natten: 250 krPattayakortis: 100 krhela natten: 200 krManila - Eremitaskortis: Har aldrig tagit en d?rHela natten: 200 - 250 krManila - Makatikortis: 500 krhela natten: 800 krAngeles Citykortis: 120 krHela natten: 170 krBurmakortis: 500 kr (men d? bl?ste dig mig h?rt borde ha varit 50 kr)?
Tjena alla!Jag skulle nog f?redra om vi snackar priser i Baht och Pesos i st?llet f?r kronor. Det ?r ju trots allt de valutorna vi r?r oss med.
Angeles Citykortis: 120 krHela natten: 170 kr
Ingen?
St?rsta skillnaden ?r nog att Pattaya har n?rmat sig Phuket i priserna p? damerna (enligt de jag talat med iallafall). (Nu f?r jag v?l skit )
Det var ju d?rf?r jag st?llde fr?gan h?r, eftersom jag sett p? ett annat utl?ndskt forum att priserna i Phuket var s? att l?g p? ca 1.000bth och l?g p? ca 1.500bth..N?gon som har f?rska uppgifter om Phuket?Skiljer det mellan Phuket och Pattaya?
Citat från: Pop skrivet 08 januari 2007, 09:54:45Det var ju d?rf?r jag st?llde fr?gan h?r, eftersom jag sett p? ett annat utl?ndskt forum att priserna i Phuket var s? att l?g p? ca 1.000bth och l?g p? ca 1.500bth..N?gon som har f?rska uppgifter om Phuket?Skiljer det mellan Phuket och Pattaya?Det kan nog st?mma, och jag h?rde s? sent som ig?r av n?gra som ?r i Pattis att priserna d?r ocks? ?r 1000/1500