Okej.. som jag f?rst?r det hela.. du vill ?ka till

.
Du vill sola och bada.
Du vill g? p? barer o hak o kl?mma en b?rs
Du vill tr?ffa fina sm? thaibrudar att snacka med p? baren.
Du vill kanske d? o d? ta hem en till hotellet f?r lite "djupa diskussioner i s?ngen".
Och V?ljer mellan Pattis och Phuket? Fr?gan ?r.. TIDSaspekten.
> Det finns fler barflickor i Pattis ?n i Phuket ja. Och de vill ju att du ska sitta o hinka p? plats och bjuda dem p? ladydrinks. De f?r ju 10-20 baht per drink du k?per ?t dem av baren. Sen eftersom det ?r st?rre omr?de i pattis ?r det kanske lite ?dsligt med Mates p? flera st?llen.
I Phuket finner du fler svenskar o britter typ. Barscenen ?r inte lika stor men ibland intensivare f?r det. Enklare komma i lag med andra vita o snacka om sport, v?der o brudar etc i Phuket. I pattis tyckte jag det var mest tyskar o ryssar.
Inga probs att resa solo men skulle reka Phuket som start f?r f?rsta g?ngen. Man ska kanske inte ge sig in i .. hetluften direkt

Mitt tips vore att resa till

. I den underbara staden ta och passa p? och uppleva de 2 sakerna som g?r stan s?.. intressant: Eden och Soapy/Oily/Fashion Massage. S? du f?r en "t?m och gl?m" start. Sen ner till Phuket. OCH spar pattis till senare!
Phuket ger dig ett Thailand Light p? ett o samma st?lle. Du kanske tillochmed kommer hem med lite f?rg p? kroppen