* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: ?ka sj?lv till thailand?  (läst 1527 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MX

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 72
?ka sj?lv till thailand?
« skrivet: 13 januari 2006, 21:17:15 »
?r det soft att ?ka sj?lv till thailand tex pattis ;D el ?r det inte att rekomendera??r det n?gon h?r som rest ditt sj?lv?  Har f?rs?k f? med mig n?gon ditt i flera ?r nu men det blir mest en massa snacka ? inget h?nder. :BangHead:

S? jag har beslutat mig f?r att dra ner d? jag h?rt s? mycke sk?j om pattis ? thailand :) T?nker mest p? om det ?r l?tt att tr?ffa nya m?niskor att partaja med d?r nere el om man kommer att k?nna sig helt vilsen hehe :P  kom g?rna med tips p? vad man b?r t?nka p? om man ?ker solo ditt :thumbsup:

Utloggad Gulafebern SE

• Webmaster
  • Administrator
  • Platinum V.I.P
  • Antal inlägg: 3079
  • Kön: Man
    • Thai Sex . Se
SV: ?ka sj?lv till thailand?
« Svar #1 skrivet: 14 januari 2006, 13:40:14 »
Det ?r helt lugnt att ?ka dit sj?lv. Dock tror jag att man har roligare som ensamturist om man inte har varit mycket i Thailand i Phuket. I Pattis ?r folk i baren i allm?nhet ute efter barbrudar endast och inte riktigt som i Patong, Phuket att dricka och ha kul.

Det ?r iallafall min erfarenhet.

Utloggad MX

• Hangaround
  • **
« Svar #2 skrivet: 14 januari 2006, 21:59:43 »
Det ?r helt lugnt att ?ka dit sj?lv. Dock tror jag att man har roligare som ensamturist om man inte har varit mycket i Thailand i Phuket. I Pattis ?r folk i baren i allm?nhet ute efter barbrudar endast och inte riktigt som i Patong, Phuket att dricka och ha kul.

Det ?r iallafall min erfarenhet.

Ok men det verkar ju inte va lika mycke fina brudar i patong som det ?r i pattis,nu med tsunamin ? allt, el har jag fel? Jag vill ju tr?ffa fina thaibrudar med inte bara festa :P
« Senast ändrad: 14 januari 2006, 22:02:30 av MX »

Utloggad Gulafebern SE

• Webmaster
  • Administrator
  • Platinum V.I.P
    • Thai Sex . Se
« Svar #3 skrivet: 15 januari 2006, 09:30:41 »
D? skulle jag b?rja i Patong och sedan dra upp till Pattis efter ett par dagar. D? kommer du l?ttare in i tempot  :tongue3:  :love10:

Utloggad Dr Snusk

• V.I.P
  • Antal inlägg: 136
« Svar #4 skrivet: 15 januari 2006, 14:36:59 »
Kloka ord fr?n en klok man......H?ller med Chefen till fullo...B?rja i Phuket och avancera vidare till Pattis...Det ena beh?ver inte utesluta det andra,Trevlig resa n?r det ?r dags

Utloggad MX

• Hangaround
  • **
« Svar #5 skrivet: 15 januari 2006, 15:29:39 »
Ok tackar f?r tippsen :thumbsup: Men jag tror att det lutar mer till pattis direkt  :laughing7: verkar ju s? j?vla bra d?r ;D Man kan ju testa patong n?gon annan g?ng hehe men det kankse man inte vill om man varit i pattay  :love10:

Utloggad MX

• Hangaround
  • **
« Svar #6 skrivet: 15 januari 2006, 23:46:18 »
Vad beh?ver man ta med sig f?rutom tandborste  ? k?disar?? ;D brukar ni handla kl?der d?r el tar ni med er v?rsta packiningen? jobbigt att sl?pa p? en stor j?vla resv?ska

Utloggad MX

• Hangaround
  • **
« Svar #7 skrivet: 17 januari 2006, 04:30:38 »
Har ?ndrat mig efter lite mer reserch phuket verkar va mer min smak :thumbsup:

Utloggad Gulafebern SE

• Webmaster
  • Administrator
  • Platinum V.I.P
    • Thai Sex . Se
« Svar #8 skrivet: 17 januari 2006, 09:49:01 »
kom och h?lsa p? oss d? p? www.bluenotebar.com, fast vi har bytt namn nu till Absolut Bar.

Utloggad MX

• Hangaround
  • **
« Svar #9 skrivet: 17 januari 2006, 12:29:25 »
kom och h?lsa p? oss d? p? www.bluenotebar.com, fast vi har bytt namn nu till Absolut Bar.

ska ja absolut g?ra  :)?r det bra i phuket ?ret runt el?

Utloggad Gulafebern SE

• Webmaster
  • Administrator
  • Platinum V.I.P
    • Thai Sex . Se
« Svar #10 skrivet: 18 januari 2006, 14:25:47 »

ska ja absolut g?ra? :)?r det bra i phuket ?ret runt el?

Det tycker jag att det ar. Lagsasongen ar mindre folk, men da far man han brudarna for sig sjalv...  :la:

Utloggad MX

• Hangaround
  • **
« Svar #11 skrivet: 19 januari 2006, 20:59:23 »
hehe det l?ter bra  ;D

Utloggad nimrod

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 1
« Svar #12 skrivet: 25 januari 2006, 00:54:30 »
Det ?r inga problem att ?ka sj?lv till Pattaya. Tjejerna tar hand om dig s? du gl?mmer att du ska ?ka hem en dag. Jag tillbringade flera m?nader i Jomtien 10 minuter fr?n Pattaya. D?r ?r lugnare, finns massor med h?rliga tjejer 4 km strand och vill man parta p? Walking Street i Pattis s? ?r det n?ra. Det finns n?gra barer o restauranger i Jomtien som man kan s?ka upp f?r att tr?ffa svenskar om man vill prata annat ?n k?rlekens spr?k? ?:)

Utloggad divinebaal

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 17
« Svar #13 skrivet: 27 januari 2006, 14:19:59 »
Okej.. som jag f?rst?r det hela.. du vill ?ka till LOS.
Du vill sola och bada.
Du vill g? p? barer o hak o kl?mma en b?rs
Du vill tr?ffa fina sm? thaibrudar att snacka med p? baren.
Du vill kanske d? o d? ta hem en till hotellet f?r lite "djupa diskussioner i s?ngen".

Och V?ljer mellan Pattis och Phuket? Fr?gan ?r.. TIDSaspekten.

> Det finns fler barflickor i Pattis ?n i Phuket ja. Och de vill ju att du ska sitta o hinka p? plats och bjuda dem p? ladydrinks. De f?r ju 10-20 baht per drink du k?per ?t dem av baren. Sen eftersom det ?r st?rre omr?de i pattis ?r det kanske lite ?dsligt med Mates p? flera st?llen.

I Phuket finner du fler svenskar o britter typ. Barscenen ?r inte lika stor men ibland intensivare f?r det. Enklare komma i lag med andra vita o snacka om sport, v?der o brudar etc i Phuket. I pattis tyckte jag det var mest tyskar o ryssar.

Inga probs att resa solo men skulle reka Phuket som start f?r f?rsta g?ngen. Man ska kanske inte ge sig in i .. hetluften direkt :D

Mitt tips vore att resa till BKK. I den underbara staden ta och passa p? och uppleva de 2 sakerna som g?r stan s?.. intressant: Eden och Soapy/Oily/Fashion Massage. S? du f?r en "t?m och gl?m" start. Sen ner till Phuket. OCH spar pattis till senare!

Phuket ger dig ett Thailand Light p? ett o samma st?lle. Du kanske tillochmed kommer hem med lite f?rg p? kroppen :D

Utloggad MX

• Hangaround
  • **
« Svar #14 skrivet: 27 januari 2006, 18:08:43 »
Okej.. som jag f?rst?r det hela.. du vill ?ka till LOS.
Du vill sola och bada.
Du vill g? p? barer o hak o kl?mma en b?rs
Du vill tr?ffa fina sm? thaibrudar att snacka med p? baren.
Du vill kanske d? o d? ta hem en till hotellet f?r lite "djupa diskussioner i s?ngen".

Och V?ljer mellan Pattis och Phuket? Fr?gan ?r.. TIDSaspekten.

> Det finns fler barflickor i Pattis ?n i Phuket ja. Och de vill ju att du ska sitta o hinka p? plats och bjuda dem p? ladydrinks. De f?r ju 10-20 baht per drink du k?per ?t dem av baren. Sen eftersom det ?r st?rre omr?de i pattis ?r det kanske lite ?dsligt med Mates p? flera st?llen.

I Phuket finner du fler svenskar o britter typ. Barscenen ?r inte lika stor men ibland intensivare f?r det. Enklare komma i lag med andra vita o snacka om sport, v?der o brudar etc i Phuket. I pattis tyckte jag det var mest tyskar o ryssar.

Inga probs att resa solo men skulle reka Phuket som start f?r f?rsta g?ngen. Man ska kanske inte ge sig in i .. hetluften direkt :D

Mitt tips vore att resa till BKK. I den underbara staden ta och passa p? och uppleva de 2 sakerna som g?r stan s?.. intressant: Eden och Soapy/Oily/Fashion Massage. S? du f?r en "t?m och gl?m" start. Sen ner till Phuket. OCH spar pattis till senare!

Phuket ger dig ett Thailand Light p? ett o samma st?lle. Du kanske tillochmed kommer hem med lite f?rg p? kroppen :D

Jag tycker det verkar trevligare i phuket inte lika stort och vad jag har f?rsttt s? finns det 10po?ngare d?r med + vacker milj?  :)

Utloggad Gulafebern SE

• Webmaster
  • Administrator
  • Platinum V.I.P
    • Thai Sex . Se
« Svar #15 skrivet: 28 januari 2006, 09:54:48 »
Jag tycker det verkar trevligare i phuket inte lika stort och vad jag har f?rsttt s? finns det 10po?ngare d?r med + vacker milj?? :)

?r det dessutom f?rsta g?ngen du ?ker kommer de flesta tjejerna se ut som 10-po?ngare  :love10:

Utloggad MX

• Hangaround
  • **
« Svar #16 skrivet: 30 januari 2006, 15:26:25 »
Jag tycker det verkar trevligare i phuket inte lika stort och vad jag har f?rsttt s? finns det 10po?ngare d?r med + vacker milj?  :)

?r det dessutom f?rsta g?ngen du ?ker kommer de flesta tjejerna se ut som 10-po?ngare  :love10:

:love10: :love10: :love10:

Utloggad divinebaal

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 17
« Svar #17 skrivet: 30 januari 2006, 16:20:52 »
*hehe* D? ?r det klart med andra ord.

> Flyg ToR till Phuket.
> Boende i Patong

> Festa loss p? Bangla Rd
> Minst ett bes?k p? Christines
> Minst ett bes?k p? vanlig massagest?lle

> Sola bada festa ?ta knulla... allt en m?nniska beh?ver f?r semester. Skippa Pattis f?rsta g?ngen!

Utloggad Mysko

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 308
« Svar #18 skrivet: 31 januari 2006, 23:03:39 »
Kalsonger ? k?disar ska du k?pa i sverige, ?vrigt k?per du p? plats.
Mysko

* Info

• *Totala Poster: 110125
  • *Total Ämnen: 5339
  • *Online idag: 29
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 3
  • *Gäster: 16
  • *Totalt: 19