* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: 1:a g?ngen i Pattis  (läst 1039 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

krach66

• Gäst
1:a g?ngen i Pattis
« skrivet: 01 november 2005, 21:40:30 »
Vad ska man inte missa? Tips p? barer och annat tas tacksamt imot.
Inte Katoyer tack.         ??? :help:

Utloggad handsome

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 33
  • Kön: Man
SV: 1:a g?ngen i Pattis
« Svar #1 skrivet: 02 november 2005, 17:52:20 »
Vad ska man inte missa? Tips p? barer och annat tas tacksamt imot.
Inte Katoyer tack.? ? ? ? ???? :help:

Prova en pre op toya, det g?r dig gott!!! :la:  :laughing7:

Fick lite tips sj?lv h?r p? forumet d? jag var i Pattis f?rsta g?ngen f?r ett par veckor sedan! Jag gillade Walking Street och Soi 6! Det ?r allt du beh?ver tror jag! Jag bodde vid Soi 7 och Soi 8 , d?r var det fullt party med en massa barer! Bara att v?lja och vraka!

Kolla ?ven in Lolitas p? Soi Metro! G? in p? Soi Diana och h?ll till v?nster, n?r du kommer ungef?r till mitten s? g?r du till v?nster igen!!!

F? dig ett BJ i en gynekologstol! :laughing7:

www.lolitaspattaya.com
" GOOD BOYS STAY IN SWEDEN, BAD BOYS GO TO PATONG OR PATTAYA "

Utloggad tunhuken

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 14
« Svar #2 skrivet: 03 november 2005, 13:50:37 »
Hej prova stonys det ?r bra p? eftermiddagen sitter m?nga svenskar dricker chang kollar l?get fr?n g?r dagen helt ok

Utloggad Dancer

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 2
« Svar #3 skrivet: 03 november 2005, 22:53:08 »
Tjenare !
Bokat biljetter till Bangkok den 15 Nov. Jag t?nkte stanna i Bangkok de f?rsta 3 dagarna innan det forts?tter vidare i landet. Vilket hotell skall man boka i Bangkok? Jag vill ju inte bo alltf?r d?ligt, hellre f?r dyrt ?n f?r billigt. Det f?r heller inte ligga bel?get l?ngt utanf?r h?ndelsernas centrum.

N?n som har n?gra f?rslag p? hotel och verksamhet under resandet i Thailand? (1:a g?ngen i Thailand f?r mig s? alla f?rslag och upplysningar ?r uppskattade.)

Ses !

Utloggad Dr Snusk

• V.I.P
  • Antal inlägg: 136
« Svar #4 skrivet: 03 november 2005, 23:44:29 »
D? detta forum inriktar sig p? en viss kategori av m?nniskor,rekomendrar jag dig att s?ka hotell i Sukumhvit omr?det,allt mellan Sukumhvit Soi 1 upp till soi15 ?r helt okej om det ?r Nana plaza du har som ledstj?rna.

Trevlig resa och jag kan n?stan lova att du inte blir besviken.

Utloggad Dancer

• Nybörjare
« Svar #5 skrivet: 04 november 2005, 20:02:57 »
Tackar f?r tipset!
Det blev Majestic Grande p? 12 Sukhumvit Soi 2. Det borde bli bra hoppas jag. Har surfat runt lite och det andra stoppet i Thailand blir nog Pattaya. N?gra bra tips om omr?de man skall h?lla till p? d?r?

Utloggad lunkan

• Nybörjare
« Svar #6 skrivet: 26 december 2005, 23:14:55 »
jag har vairt i pattay 5 g?nger och tycker mycket bra om soi 7 and 8, mycket tjejer dygnet runt. Stick f?rst in till walking street och k?r lite go go bars typ living dolls, happy a go go etc stick sedan tillbaka till soi 8 och plocka tjej d?r. Jag brukar bo easting place soi 8 pattaya  typ 800 baht nice hotel great pool.

enjoy!
 :occasion14:

Utloggad masen2

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 8
« Svar #7 skrivet: 10 januari 2006, 21:36:44 »
Tjaba.Ett bra och billigt hotell i Pattaya finns p? Soi Honey In vid Second Road och heter Bay Breeze Hotel 600thb per natt ,inget tjafs om att ta med brudar p? rummet.Bra personal hj?lper dig med allt du beh?ver.Mitt emot en tyskbar r?tt ok att b?rja ?la p?.Snett emot ligger Ya Travel ett internet st?lle med skit sjyssta tjejer som jobbar d?r fixar resor om du beh?ver l?mna myllret och s?ka en lungn vr?.Ocks? ett trevligt st?lle att dricka en bira eller en god Bacardi med pineapple ,tjejerna som jobbar d?r ?r snygga ocks? och det ?r bra fart p? dom.Du kan f? mer info om du tycker det l?ter bra.Hotellet ligger s? till att du ej h?r n?got liv eller trafik s? du kan sova ut ordentligt mellan bar rundorna ,men du g?r 50 meter s? b?rjar draget...Allt finns i Pattaya b?de drag och lungn och ro och har tr?ffat en och annan fin tjej,nu ljuger jag hur m?nga som helst finns det.Lycka till Longhair.......

Utloggad masen2

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 8
« Svar #8 skrivet: 10 januari 2006, 21:43:39 »
I Bkk ?r Nana Hotel p? Nana Plaza billigt och bra 1100thb du kan boka via hemsida,st?llet ligger mitt i smeten och du kan festa dygnet runt p? hotellet om du vill starta i resturangen sen p? discot sedan lilla baren sen resturangen,h?ng d?r tills frukosten startar och sen ett varv till.?ppet tider i Bkk kan vara lite knepigt bra med info innan du drar dit det mesta st?nger 01.00 men finns mycket st?llen ?ppna g?ller bara att hitta dom.Longhair

* Info

• *Totala Poster: 110125
  • *Total Ämnen: 5339
  • *Online idag: 29
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 14
  • *Totalt: 18