0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Ja just de och skulle ha ett gatukök Har faktiskt blivit riktigt sugen på och flytta ner där
Jag skulle ju starta snöröjningsfirma där nere..
Citat från: krille thai skrivet 22 september 2007, 08:17:36Jag skulle ju starta snöröjningsfirma där nere.. Ska du anställa mema att sköta kontoret
hej har börja arb men jag läser era brev papper är inget för mej men det finns folk som ordna det jag vill sälja
Då hinner vi hämta bilar i Bangkok o sälja i Phuket mellan snön
Citat från: mema89 skrivet 22 september 2007, 09:43:28hej har börja arb men jag läser era brev papper är inget för mej men det finns folk som ordna det jag vill sälja Du kan vara lugn. På min snö röjningsfirma i Thailand blir det nog inte så mycket pappers jobb. Blir nog lika mycket pappersjobb som det kommer snö..
Citat från: krille thai skrivet 22 september 2007, 09:53:04Citat från: mema89 skrivet 22 september 2007, 09:43:28hej har börja arb men jag läser era brev papper är inget för mej men det finns folk som ordna det jag vill sälja Du kan vara lugn. På min snö röjningsfirma i Thailand blir det nog inte så mycket pappers jobb. Blir nog lika mycket pappersjobb som det kommer snö..Mema kan ha kontoret "på fickan"
De har nog aldrig skevat ut så mycket i någon annan tråd tror jag næ nu får man ta och jobba lite till
Citat från: mema89 skrivet 22 september 2007, 09:43:28hej har börja arb men jag läser era brev papper är inget för mej men det finns folk som ordna det jag vill sälja Ok för att internet har uppfunnit ett nytt språk men kan vi inte behålla punkter och kommatecken?