0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag brukar hänga på Erics Shooters....soi tiger tycker jag personligen är en mer penga-utsugar-bargata än soi eric...sen gillar jag stället som finns typ uppe vid kata view point...ett lite mer rasta ställe med allt vad det innebär
Ny affärsidé att sälja in i Patong!
Och sitta i den på diverse barer och visa upp
Citat från: Chang skrivet 04 oktober 2007, 19:39:19Och sitta i den på diverse barer och visa uppJag ställer gärna upp som modell när du är för full
Jag kan offra mig och åka till Brasilien en sväng på PR-turné men då måste platlik med som bodyguard
Japp vad ska den heta ? 5+1=komfort?
Sprit och öl samt kvinnlig fägring så är jag nöjd behöver inga andra droger än det.Apropå barerna i Patong så på det stora hela så är det inte många man besöker,i synnerhetinte sen man hittade "hem" till BB Klart trevligaste baren att sitta och tjöta i som jag har besöktpga ägarna och övrig personal samt läget på baren.
Läget är perfekt en trappa upp med fin utsikt över Bangla Road
Till , bäret & bumbi. Om ni - mot förmodan - beger er på barrunda utanför BB vart tar ni vägen då
Det här är inte Soi Sixten Har mycket utrymme i reserv, fast egentligen tillhör det mitt projekt 2 här i TH. www.patong.biz
Jag kan rekomendera BB. För där kan man sitta lugnt och prata med ägarna utan att ala tjatar om drinkar hela tiden + att utsikten är bra därifrån. Men du hittar säkert ditt vattenhål någonstans.
Jag har besökt ett antal barer i Patong. Mina vänner som också brukar hänga i Patong då och då har också besökt ett antal barer.Men vi tycker olika barer är bra. Så jag tror att du måste hitta din "egen" bar där du trivs. Sist jag var nere så upptäckte jag Bangla Bar och tycker att dom är en av dom bättre jag varit på.När man har varit i Patong så tröttnar man på alla tjejer som rycker i en och vill bli bjuden på lady drinks.Jag kan rekomendera BB. För där kan man sitta lugnt och prata med ägarna utan att ala tjatar om drinkar hela tiden + att utsikten är bra därifrån. Men du hittar säkert ditt vattenhål någonstans.
Kloka ord från Hud Men även Fantomen lämnar dödskallegrottan ibland
Aha, då vet jag..... tror inte BB's ägare plir putt för det för de vet ju som vi att "alla vägar bär till Rom"
Såg inte ut som det var packat i den baren
kanske låg säsong eller så har Mema skräm iväg dom andra...
Jag har varit på i stort sett alla barer i Patong men tycker att svensk barerna har allt för få snygga tjejer . Man får starka drinkar ( kanske för att försämra synen?) men jag önskar fler tjejer runt 20 år istället för 40 som nu!!!! I Februari provade jag Shooters o Boomboom det var fullt av tjejer!!
Vi unga brukar börja vid 12......på dagen för att sen omman har tur lulla hemåt vid 5,6,7 på morgonen
skall vi räkna så så tar jag ofta första ölen 9 på morrn men jag menade riktigt seriöst barhäng så strosandet på dagarna nämnde jag aldrig
Kallas Valp fasoner Bara lukta o inget Resultat Men ni lär er
du en finne får man inte ner på knä helt lätt det vet jag
Hur är det med finskor då
Skit i ölen det var Brudar jag menadeBörja inte med öl 9.00Då har du ju inget Luktsinne kvarNär det Gäller
Tja ba!Jag hängde en hel del på boomboom och det är väldigt bra där med.va en del å u2 baren ochså.Nu när jag kommer ner så blir det et besök på bb bar så jag får se hela juvligheten som alla pratar om.Vi syns där alla ts-are.smagg
Var detta bra
Big Mama san på Boom Boom är en klippa
Om man nu inte orkar - som jag - skriva rapporter kan man ju iaf gå till Boom Boom och visa upp sig i webcam för sina "vänner" här på .....den plikten orkade jag iaf leva upp till .....de har goda och starka groggar oxå http://www.boomboombar.com/
Har kommer annu an bild fran Boom Boom: Gast skalar med bartendern
Gästen börjar se sliten ut
ja hua det var en sliten gäst. Vem kan det vara?
Jag tror han redan är hemma och vilar upp sig inför nästa års resa
Var det någon du har sett
Ja, jag träffade honom både på BB och Boom Boom bl.a., mycket trevlig kille
Så så ut Vet du när han åker nästa gång
Tror han brukar vara nere i december varje år
finns ingen annan bar än bb i patong